FAQ

Hier onder staat een overzicht van veel gestelde vragen met daarop de antwoorden. Staat je vraag er niet bij of wil je andere informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op.

 

Ik weet nog niet zeker of ik me wil aanmelden, kan ik een proefles volgen? 

Voordat je je definitief als lid inschrijft bij S.H.E.L.L. heb je recht op twee gratis proeflessen! Pas vanaf de derde les moet je een betalend lidmaatschap afsluiten. Wel vinden we het fijn als je je vooraf aanmeldt voor een proefles

 

Hoe kan ik mij aanmelden?

We verwelkomen graag nieuwe leden bij S.H.E.L.L. Inschrijven kan via het inschrijfformulier

 

Hoe kan ik mij afmelden?

Indien je je lidmaatschap wilt opzeggen, dan dit via het afmeldformulier. Opzeggen kan per de eerste van de maand. De opzegtermijn is twee maanden. 

 

De kleding die ik heb ontvangen is te klein, kan ik een grotere maat krijgen? 

We vinden het belangrijk dat al onze leden goed passende kleding hebben. Als je kleding wilt ruilen, kun je contact opnemen met de kledingcoördinator. Geef aan welke kleding in welke maat je wilt inleveren en wat je er voor terug wilt.

 

Wat kost een lidmaatschap bij S.H.E.L.L.?

Het lidmaatschap is afhankelijk van de soort les die je bij ons volgt. Bekijk het overzicht voor de contributies van 2017/2018.

 

Heb ik een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van twee maanden. Je opzegging is definitief zodra je alle verschuldigde contributie hebt betaald én je de aan jou verstrekte sport-en/of wedstrijdkleding hebt ingeleverd.

 

Mag ik de S.H.E.L.L. kleding houden?

Nee, de kleding blijft eigendom van onze vereniging. Je betaalt jaarlijks een bedrag aan huur. Bij de start van je lidmaatschap betaal je borgsom. Dit bedrag betalen wij terug zodra de kleding (onbeschadigd) is ingeleverd.

hoe meld ik mij aan? hoe zeg ik op?